DOSTAVA
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni
partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
Cene artiklov navedene na spletni strani ne vključujejo stroška poštnine. Poštnina se izračuna pred oddajo naročila in je uporabniku jasno prikazana. Provizija Pošte Slovenije je že všteta v stroške poštnine in se dodatno ne plačuje. Poštnina za promet znotraj Slovenije znaša (razen, če je drugače navedeno - brezplačna poštnina):
Masa | Cena v EUR z DDV |
do 2 kg | 5,50 |
nad 2 kg do 5 kg | 6,50 |
nad 5 kg do 10 kg | 7,50 |
nad 10 kg do 15 kg | 8,50 |
nad 15 kg do 20 kg | 9,60 |
nad 20 kg do 25 kg | 10,60 |
nad 25 kg do 30 kg | 12,50 |
nad 30 kg do 40 kg | 14,50 |
nad 40 kg do 50 kg | 16,50 |
nad 50 kg do 100 kg | 22,00 |
nad 100 kg do 250 kg | 36,50 |
nad 250 kg do 600 kg | 56,00 |
Poslovni paket večjih dimenzij in paleta
Riziko transporta
prevzame ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko mora uporabnik
pismeno javiti najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga na e-mail info@varnost-shop.si.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča
naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (Plačilo ob povzetju)
Naročeno
blago pošljemo po Pošti Slovenije kot odkupno pošiljko. Uporabnik plača kupnino
poštarju ob prevzemu pošiljke. V kolikor uporabnika ni doma, pusti poštar v
nabiralniku obvestilo o prejeti pošiljki. Uporabnik z obvestilom dvigne
pošiljko na svoji pošti.
Riziko
transporta prevzame ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko mora
uporabnik pismeno javiti najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga na
e-mail info@varnost-shop.si.
- z nakazilom na račun upravitelja Varnost shop d.o.o.
po ponudbi / predračunu (Bančno nakazilo)
V potrditvi
naročila prejme uporabnik podatke po elektronski pošti o naročilu z
informacijami kaj je kupil, znesek plačila, bančne podatke za plačilo naročila
in predviden rok dobave naročila.
Ponudnik
uporabniku izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili,
kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih
napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne
upoštevamo.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Plačilo s karticami v poslovalnici
Prodajno
mesto, kot način plačila za prodano blago oziroma opravljene storitve v okviru
svojega rednega poslovanja sprejema:
- Kartico Karanta vseh izdajateljev - to je vsaka
kartica, ki vsebuje blagovno in storitveno znamko Karanta
- Kartico MasterCard vseh slovenskih
in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in
storitveno znamko MasterCard
- Kartico Visa vseh slovenskih in
tujih izdajateljev -
to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Visa ali Vpay
- BA Maestro kartico vseh
izdajateljev –
to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko BA in blagovno
in storitveno znamko Maestro in BA kartico vseh izdajateljev, ki ima
blagovno in storitveno znamko BA
- Maestro kartico vseh slovenskih in
tujih izdajateljev -
to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Maestro, razen
BA Maestro kartice
Plačilo s
kreditnimi karticami v poslovalnici
NLB - nakupi na obroke
Storitev je
namenjena imetnikom NLB plačilnih kartic z odloženim plačilom:
- Karanta
- Visa
- MasterCard
Posojilne
in poslovne kartice te storitve ne omogočajo.
Storitev
Nakupi na obroke omogoča možnost plačila:
- na od 2 – 12 mesečnih enako visokih obrokov (število
in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto)
- brez dodatnih stroškov za imetnika kartice
- brez predložitve dokumentacije
- brez zagotavljanja dodatnih zavarovanj
Število in
minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto.
- Minimalni znesek nakupa je 150 €
- Maksimalno število obrokov je 12
- Minimalni znesek obroka je 30 €
- Maksimalen znesek nakupa je omejen z limitom NLB plačilne
kartice
- Na obroke se lahko kupuje vse razen živil, sredstev za
osebno higieno in sredstev za čiščenje
Diners Club - nakupi na obroke
Največje
število obrokov je 24.
Za nakupe
od 2 – 12 mesečnih obrokov število in minimalni znesek posameznega obroka določi
prodajno mesto. Za nakupe od 13 – 24 obrokov lahko stranka sama izbere število
obrokov.
Plačilni
instrument je plačilna kartica Diners Club International izdajatelja Erste Card
d.o.o. na kateri je omogočena storitev nakupov na obroke.
Število in
minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto.
- Minimalni znesek nakupa je 150 €
- Maksimalno število obrokov je 24
- Minimalni znesek obroka je 30 €
- Maksimalen znesek nakupa je omejen z limitom Diners
Club plačilne kartice
- Na obroke se lahko kupuje vse razen živil, sredstev za
osebno higieno in sredstev za čiščenje
Ostale bančne kartice - nakupi na obroke
Na
prodajnem mestu je možno plačilo na obroke z vsemi bančnimi karticami, ki
takšen način plačila omogočajo. Za pogoje obročnega plačevanja se pozanimajte
pri svoji banki.
Ponudnik uporabniku izda račun na trajnem mediju, z
razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti,
če je to potrebno in mogoče. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov
na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema.
Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski
obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku dostopna v vsakem
trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Menjava blaga
Uporabnik
ima pravico, da v 14. dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu
kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago in sicer na
kontaktni e-mail info@varnost-shop.si ali
izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Uporabnik
mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam
krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in
nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije
uporabnik. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik. Možnost zamenjave
blaga ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika,
ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni
primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru,
da je bila odstranjena originalna embalaža.
Napake ob naročanju / vračilo
kupnine
V kolikor
uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke, naj jih čim prej
sporoči ponudniku. Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga
podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-mail info@varnost-shop.si ali
izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja.
Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s
tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in
nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije
uporabnik. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je
bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno
njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena
originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave)
takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o
odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema
vrnjenega blaga.
Stvarna napaka
Kdaj je
napaka stvarna? Predvsem kadar:
- artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno
rabo
- se uporabniku izroči artikel, ki se z modelom ne
ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil
Kako se preverja primernost
artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z
izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako
uveljavi?
Uporabnik mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na
lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku. Uporabnik mora
ponudniku hkrati omogočiti tudi pregled artikla.
V katerih primerih naj
uveljavljam stvarno napako?
V primerih, ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko
predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o
varstvu potrošnikov.
Vrnjeni artikli
Vrnjeni
artikli so artikli, ki so bili vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana
embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla
je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.
S pregledom vrnjenih
artiklov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob
vsakem artiklu iz kategorije "Vrnjeni artikli" in tudi navedeno na
računu. Artiklov, ki so kategorizirani kot "Vrnjeni artikli" ni
mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je
zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike).
V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v
enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.
Nakup orožja in delov orožja
Nakup
orožja je možen v naši poslovalnici. Za nakup potrebujete veljavno dovoljenje
za nabavo orožja (z vpisano ustrezno vrsto orožja in kalibrom) izdano na upravni
enoti.
Nakup streliva
Za nakup streliva morate
poslati na naš elektronski naslov ali priložiti ob nakupu skenirano / poslikano
prvo stran veljavnega orožnega lista in stran v orožnem listu, kjer je vpisano
orožje s kalibrom, ki ga kupujete.
Skenirane / poslikane strani orožnega lista morajo biti na A4 format papirju z
osebnim dokumentom, kamor se lastnoročno podpišete in dopišete datum nakupa.
Dokumente je potrebno poslati ob vsakem naročilu streliva.
Nakup smodnika ali netilk
Za nakup komponent za
polnjenje streliva morate poslati na naš elektronski naslov ali priložiti ob
nakupu skenirano / poslikano prvo stran veljavnega orožnega lista in obe strani
certifikata za polnjenje streliva.
Skenirane / poslikane strani orožnega lista in certifikata morajo biti na A4
format papirju z osebnim dokumentom, kamor se lastnoročno podpišete in dopišete
datum nakupa.
Dokumente je potrebno poslati ob vsakem naročilu komponent.
Nakup plinskega orožja kategorije
D2
Nakup
plinskega orožja kategorije D2 je možen z izdajo priglasitvenega lista. Pogoj
za izdajo priglasitvenega lista je izpolnjevanje pogojev iz 15. člena Zakona o
orožju (glede zadržkov javnega reda) in potrdilo o opravljenem preizkusu znanja
o ravnanju z orožjem. Orožna listina velja kot dokazilo o opravljenem preizkusu
znanja o ravnanju z orožjem in glede zadržkov javnega reda.
Nakup zračnega orožja moči nad 20J
ali 200m/s
Nakup zračnega orožja, pri
katerem je kinetična energija na ustju cevi več kot 20 J ali hitrost izstrelka
na ustju cevi 200 m/s ali več je možno z
• izdajo priglasitvenega lista (za priglasitev je potrebno biti brez zadržkov
javnega reda ter opraviti preizkus znanja o ravnanju z orožjem)
ali
• z orožnim listom (orožni list je kot dokazilo, da imate opravljen preizkus
znanja o ravnanju z orožjem in da ste brez zadržkov javnega reda).
Drugo orožje iz kategorije D
Polnoletni
posamezniki, pravne osebe in podjetniki lahko brez posebnega dovoljenja
nabavljajo in imajo v posesti orožje iz 6. do 9. točke kategorije D (ZOro 48.
člen). Za preverjanje polnoletnosti morate poslati na naš elektronski naslov
ali priložiti ob nakupu razločno skeniran ali poslikan osebni dokument.